W lokalu liczącym 170 mkw. znalazła się bogata oferta zapachów, produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także duży wybór kosmetyków do makijażu. Klienci, którzy zrobili zakupy w perfumerii w dniach od 8 do 10 czerwca, otrzymali zaproszenie na makijaż oraz drobny upominek. Dodatkowo Douglas oferuje swoim klientom system lojalnościowy, dzięki któremu można zbierać punkty, uprawniające do rabatów i prezentów.
tagi: Park Handlowy Matarnia , Matarnia , Douglas ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...