W lokalu liczącym 170 mkw. znalazła się bogata oferta zapachów, produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także duży wybór kosmetyków do makijażu. Klienci, którzy zrobili zakupy w perfumerii w dniach od 8 do 10 czerwca, otrzymali zaproszenie na makijaż oraz drobny upominek. Dodatkowo Douglas oferuje swoim klientom system lojalnościowy, dzięki któremu można zbierać punkty, uprawniające do rabatów i prezentów.
tagi: Park Handlowy Matarnia , Matarnia , Douglas ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...