A wszystko zaczęło się w lutym 2012 roku, kiedy marka Tiger nawiązała współpracę z Federacją KSW. Pomysł na reklamę zrodził się po jednej z Gali – dosłownie kilka sekund po Gali KSW 19 w Łodzi, podczas której Mamed Khalidov spektakularnym nokautem pokonał Rodneya Wallaca. To było 22 zwycięstwo w jego karierze. Na bazie tego wyjątkowego wydarzenia sportowego powstała wyjątkowa reklama wykorzystująca to wydarzenie sportowe. Reklama powstała dzięki dobrej współpracy z KSW i telewizją Polsat.
„Marka Tiger już pierwszym swoim posunięciem zapracowała na szacunek ludzi pasjonujących się mieszanymi sportami walki. Mówię o nagrodach specjalnych przyznawanych po galach KSW. Pierwsza z nich trafiła do bardzo młodego zawodnika, który wykazał się ponadprzeciętnym sercem do walki - Anzor Azhiev. Druga – do jednego z bohaterów ostatniej gali – Michała Materli. Cieszę się, że biorę udział w tej unikalnej na rynku polskim reklamie. Życzę marce Tiger powodzenia” - Mamed Khalidov
„Osobiście uczestniczyłem w wyborze Mameda Khalidova do udziału w najnowszej kampanii reklamowej. To jest prawdziwy sportowiec, prezentuje spektakularny styl walki i prawdziwą sztukę boksu. Ma wielki talent i potencjał, jest ambitny a w ringu skuteczny i mądry. Poza tym zaczynał podobnie jak ja – siłą napędową były marzenia o sukcesie. Dodatkowo ma dużo dobrej energii, dlatego tak dobrze wpisuje się w klimat Tigera" – Dariusz Tiger Michalczewski
„Skuteczność, energia, dynamizm, ale także spryt i inteligencja, które w efekcie prowadzą do zwycięstwa – to cechy Mameda Khalidova pasujące do marki Tiger. Reklama jest wyjątkowa, bo bazuje na prawdziwych emocjach, które dla marki Tiger są bardzo ważne. Myślę, że udało się nam wspólnie z KSW i telewizją Polsat zrobić unikalną i niestandardową rzecz” – Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej, Grupa Maspex Wadowice.
„Od początku współpracy z marką Tiger czułem, że wyjdziemy poza standardowy sponsoring. Idee marki Tiger, oraz świat KSW to w wielu miejscach zazębiające się obszary nacechowane pragnieniem robienia rzeczy wyjątkowych. Nie ważne jak wiele wdechów i wydechów zrobiłeś patrząc na wydarzenie sportowe; ważne są te momenty „które wstrzymują oddech” – Maciej Kawulski, Martin Lewandowski, Właściciele KSW
Reklamę opracowała agencja Vitamina Cinema.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
tagi: Tiger , Maspex , Grupa Maspex Wadowice ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...