W spocie reklamowym, Tymbark podjął się tej próby zaprezentowania największych piłkarskich rozgrywek dla dziesięciolatków w Europie, czyli Turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, który spełnia marzenia przyszłych mistrzów i wyłania największe futbolowe talenty. Od 2007 roku, kiedy sponsorem rozgrywek została firma Tymbark, 300 000 dzieci rozegrało 200 000 meczów, a najlepszym drużynom wręczono 10 Pucharów Tymbarku. Za tymi imponującymi liczbami stoją bezcenne emocje, których nie sposób zliczyć.
Unikalnym wyróżnikiem spotu są uchwycone okiem kamery prawdziwe emocje, prawdziwych uczestników poprzedniej edycji Turnieju, którzy walczyli na stadionie w Chorzowie o Puchar Tymbarku, tytuł Mistrzów U-10 i nagrodę główną w postaci wyjazdu na mecz futbolowego giganta.
Tymbark już od 6 lat jest sponsorem rozgrywek, które biją rekordy popularności. W tym roku na młodych piłkarzy i piłkarki, czeka wspaniała nagroda główna – wyjazd na mecz drużyny, która wygra Turniej UEFA Euro 2012.
Tymbark spełnia marzenia przyszłych mistrzów, dlatego przygotował dla dzieci grających w Turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” wyjątkową niespodziankę w postaci „AKCJI FLAGA”.
„AKCJA FLAGA” - na 16 finałach wojewódzkich Turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, jego uczestnicy podpisali 16 flag reprezentacji występujących w UEFA Euro 2012. W każdym województwie podpisywana została flaga innego kraju. Zwycięskie drużyny chłopców i dziewcząt z każdego finału w nagrodę przekazują jedną z tych flag gwiazdom jednego z 16 zespołów - uczestników UEFA Euro 2012. Dla dzieci i trenerów, są to niesamowite i wyjątkowe chwile. Dzieci przekazały już wyjątkowe flagi reprezentacjom: Polski, Czech i Niemiec. Więcej informacji na www.zpodworkanastadion.pl
Reklamę można obejrzeć w stacji TVP.
Agencja: 303
Dom mediowy: Zenith Optimedia
Informacje o Turnieju
Turniej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” to największy w Polsce ogólnopolski turniej piłkarski, przeznaczony dla dziewcząt i chłopców w wieku do lat 10. To oficjalne Mistrzostwa Polski w kategorii U-10. Firma Tymbark jest sponsorem głownym Turnieju od 6 lat.
Corocznie bierze w nim udział kilkadziesiąt tysięcy dzieci. Tylko w tegorocznej edycji o Puchar Tymbarku, największego turnieju dla dziesięciolatków w Europie, walczyło ponad 140 000 dzieci z całej Polski. Głównym celem Turnieju jest aktywizowanie i edukacja dzieci poprzez sport, a także wyłanianie piłkarskich talentów. Patronami honorowymi Turnieju są: UEFA – Program Grassroots, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Rozgrywki w ramach Turnieju prowadzone są w całej Polsce na wielu etapach i kończą się Wielkim Finałem, który wyłania Mistrzów U-10 – najlepszą drużynę dziewcząt i chłopców. Corocznie uczestnicy Turnieju grają o nagrodę główną: Puchar Tymbarku, tytuł Mistrzów U-10 oraz wyjazd na największe stadiony świata, takie jak: Camp Nou, Wembley, Santiago Bernabéu, San Siro czy Amsterdam Arena. W 2012 zwycięzcy Turnieju wyjadą na mecz Mistrzów Europy, wyłonionych w UEFA Euro 2012.
Grupa Maspex Wadowice spełnia dziecięce marzenia - w Turnieju o Puchar Tymbarku każde dziecko może przeżyć prawdziwe piłkarskie emocje i poczuć się jak gwiazda światowego formatu.
tagi: Maspex , Grupa Maspex Wadowice , Tymbark ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...