„Dwie flagi stojące przed wejściem do sklepów sieci Żabka i Freshmarket nie tylko wyróżniają nas na tle innych sieci, ale także sygnalizują naszą solidarność z polskimi piłkarzami. Wybraliśmy pięć miast, w których pióra Husarii będą wspierać kibiców. Warszawa, Poznań, Gdańsk i Wrocław to miasta-gospodarze, w Krakowie natomiast nocują piłkarze i kibice z innych krajów, dlatego postanowiliśmy tam również wzmocnić doping rodzimych zawodników” – wyjaśnia Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie Żabka Polska.
Flagi Husarii to jednak nie jedyne atrybuty kibiców piłki nożnej, które zagościły w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Zarówno okna wystawowe jak i wnętrze sklepów zdobią biało-czerwone piłki i trąbki, a regał promocyjny, na którym znaleźć można nie tylko smakołyki, ale i akcesoria kibica swoją stylizacją przypomina bramkę piłkarską.
„Nawet firmowa Żabka z logo, widniejąca na podświetlanym plafonie zewnętrznym, ubrana została w szalik kibica” – dodaje Jacek Spychała. – „Poza tym, od kwietnia na sklepowych półkach pojawiły się produkty marki własnej w limitowanej serii opakowań. Woda, piwo, napoje energetyczne, czekolada, wafelki, lody, chipsy i orzeszki solone, czyli smakołyki, które na co dzień umilają kibicowanie, tylko teraz znajdziemy w prawdziwie footbolowej oprawie.”
tagi: Żabka ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...