„Euro 2012 to wielkie wydarzenie sportowe i wyzwanie organizacyjne. Nad zapewnieniem kibicom komfortu pracują sztaby fachowców z różnych branż, którzy wykorzystują najnowocześniejsze rozwiązania techniczne. Bardzo cieszymy się, że także w zakresie naszych kompetencji, to znaczy poprzez instalację i obsługę serwisową w strefach kibica terminali płatniczych Banku Pekao SA, możemy przyczynić się do zapewnienia sprawnej obsługi transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez kibiców kartami płatniczymi ” – mówi Mirosław Bartoszek, członek zarządu i dyrektor operacyjny Grupy Exorigo-UPOS.
Grupa Exorigo-UPOS specjalizuje się w dostarczaniu sprzętu i rozwiązań informatycznych wspierających działalność handlową, usługową i logistyczną przedsiębiorstw. Głównym odbiorcą usług i produktów oferowanych przez spółki tworzące Grupę Exorigo-UPOS jest branża handlu detalicznego.
tagi: Exorigo-UPOS , Euro 2012 ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...