„Euro 2012 to wielkie wydarzenie sportowe i wyzwanie organizacyjne. Nad zapewnieniem kibicom komfortu pracują sztaby fachowców z różnych branż, którzy wykorzystują najnowocześniejsze rozwiązania techniczne. Bardzo cieszymy się, że także w zakresie naszych kompetencji, to znaczy poprzez instalację i obsługę serwisową w strefach kibica terminali płatniczych Banku Pekao SA, możemy przyczynić się do zapewnienia sprawnej obsługi transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez kibiców kartami płatniczymi ” – mówi Mirosław Bartoszek, członek zarządu i dyrektor operacyjny Grupy Exorigo-UPOS.
Grupa Exorigo-UPOS specjalizuje się w dostarczaniu sprzętu i rozwiązań informatycznych wspierających działalność handlową, usługową i logistyczną przedsiębiorstw. Głównym odbiorcą usług i produktów oferowanych przez spółki tworzące Grupę Exorigo-UPOS jest branża handlu detalicznego.
tagi: Exorigo-UPOS , Euro 2012 ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...