„W ciągu tych lat z firmy lokalnej staliśmy się spółką ogólnopolską, a produkty marki „Pszczółka” znane są i cenione w kraju i za granicą” - mówi Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o w Lublinie.
Słodką atmosferę imprezy zapewniały oczywiście produkty „Pszczółki”. Wśród szerokiej oferty cukierków można było spróbować przygotowanych specjalnie na Euro 2012, „Kulek Kibica” – karmelków o soczystych owocowych smakach oblanych deserową czekoladą.
tagi: Fabryka Cukierków „Pszczółka” , Pszczółka ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...