„W ciągu tych lat z firmy lokalnej staliśmy się spółką ogólnopolską, a produkty marki „Pszczółka” znane są i cenione w kraju i za granicą” - mówi Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o w Lublinie.
Słodką atmosferę imprezy zapewniały oczywiście produkty „Pszczółki”. Wśród szerokiej oferty cukierków można było spróbować przygotowanych specjalnie na Euro 2012, „Kulek Kibica” – karmelków o soczystych owocowych smakach oblanych deserową czekoladą.
tagi: Fabryka Cukierków „Pszczółka” , Pszczółka ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...