Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli! Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz obecność w większych i mniejszych miastach.
Z kampanią jesteśmy obecni w 33 kinach. Wybór sieci Cinema-City pozwala dotrzeć do naszej grupy docelowej – młodych, aktywnych ludzi, rozpoczynających swoja przygodę z kawą. Dla nich właśnie pyszna biała kawa z cukrem w idealnych proporcjach, łatwa i wygodna w przygotowaniu jest doskonałym rozwiązaniem – mówi Dorota Gawrońska, Product Manager w firmie Nestlé Polska.
W ramach kampanii na ekranach kinowych będzie wyświetlany nowy spot reklamowy NESCAFE 3in1Classic. Za adaptację spotu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Publicis Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Sp. z o.o. Kampanii on screen i samplingowi w kasach kinowych, będą towarzyszyły roll upy oraz reklama na ekranach plazmowych, a w wybranych kinach pojawią się specjalnie zaprojektowane zagłówki na fotelach.
Według raportu pt. „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Liczba rejestracji przekroczyła szacunki ...
Od 1 lipca spółka przechodzi pod nadzór Ministerstwa...
Zdaniem ekonomistów, wprowadzona niedawno w Ukrainie ustawa...
Europejski Bank Centralny obniży stopy procentowe o 25 pb...