Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli! Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz obecność w większych i mniejszych miastach.
Z kampanią jesteśmy obecni w 33 kinach. Wybór sieci Cinema-City pozwala dotrzeć do naszej grupy docelowej – młodych, aktywnych ludzi, rozpoczynających swoja przygodę z kawą. Dla nich właśnie pyszna biała kawa z cukrem w idealnych proporcjach, łatwa i wygodna w przygotowaniu jest doskonałym rozwiązaniem – mówi Dorota Gawrońska, Product Manager w firmie Nestlé Polska.
W ramach kampanii na ekranach kinowych będzie wyświetlany nowy spot reklamowy NESCAFE 3in1Classic. Za adaptację spotu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Publicis Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Sp. z o.o. Kampanii on screen i samplingowi w kasach kinowych, będą towarzyszyły roll upy oraz reklama na ekranach plazmowych, a w wybranych kinach pojawią się specjalnie zaprojektowane zagłówki na fotelach.
Stokrotka po raz kolejny potwierdziła swoje miejsce wśród...
Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało szereg zmian w przepisach...
To nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo...
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z...
Eksperci alarmują...
Zakład będzie potrzebował 3–6 miesięcy na przygotowanie...
Potrzebne są innowacje i bardziej zrównoważone metody...
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...