The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.
Drugi z rzędu tytuł Superbrands otrzymała sieć hipermarketów Carrefour, złotą statuetkę odebrali również przedstawiciele sieci Real. W gronie mniejszych detalistów już po raz trzeci nagroda trafiła w ręce Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka, oraz do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan i sieci Lidl.
Z uznaniem ekspertów i konsumentów spotkała się również sieć SUPER-PHARM - marka placówek stanowiących połączenie apteki, drogerii i perfumerii, a także - po raz drugi - marka ekskluzywnych centrów handlowych w Warszawie i Gdańsku Klif, stworzonych z myślą o klientach, którzy cenią komfort robienia zakupów i chcą podążać za światowymi trendami w modzie.
Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu".
Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.
Na zdjęciu: Przedstawiciele nagrodzonych marek
tagi: Superbrands , sieci handlowe , Carrefour , Real , Biedronka , Lidl , Lewiatan , Super-Pharm ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...