Firma update dostosowała nową aplikację update CRMpad do zadań, z jakimi ma do czynienia każdy specjalista w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Gwarantuje ona łatwy dostęp do potrzebnych informacji i baz danych, co pozwala użytkownikom w optymalny sposób obsługiwać klientów poza biurem. Aplikacja ma przejrzystą, łatwo modyfikowalną konsolę, dzięki której planowanie dnia i wszystkich spotkań jest niezwykle proste. Kontekstowa nawigacja zapewnia intuicyjną obsługę i szybki dostęp do danych klienta.
„Aplikację cechuje bardzo prosta obsługa. Doskonale sprawdza się podczas prezentacji produktów, przy przygotowaniu spotkania i jego dokumentacji, wprowadzaniu zamówienia czy też sprawdzaniu statusu umów. Ponadto update CRMpad ma istotną przewagę nad oprogramowaniem opartym na przeglądarce: wszystkie potrzebne dane CRM są dostępne także offline” – twierdzi Katarzyna Czernikier, Account Manager ISI Poland z update CRM.
System GPS i integracja z serwisem Google Maps pozwalają na optymalne planowanie dnia pracy, a także pełną kontrolę nad pracownikiem mobilnym i jego klientami. Aplikacja na iPadzie nie tylko umożliwia przygotowywanie spotkań w pełnym zakresie, lecz także pozwala na miejscu przetwarzać dane klienta, a następnie jednym dotknięciem udostępniać je w systemie centrali. Ponadto, użytkownicy update CRMpad mają możliwość wprowadzania krótkoterminowych zmian w kalendarzu spotkań. Dzięki zintegrowanej przeglądarce potrzebne dokumenty mogą być wyświetlane bezpośrednio w aplikacji w formatach pdf, ppt, xls, doc oraz jako zdjęcia lub materiały wideo.
„Co więcej, update CRMpad umożliwia łatwe rejestrowanie ciągu zdarzeń i wprowadzanie umów ze wszystkimi odpowiednimi paragrafami, cenami, rabatami i funkcjami koszyka zamówień. Pozwala to wprowadzać zamówienia bezpośrednio z siedziby klienta i znacznie skrócić czas realizacji dostaw. iPad umożliwia także szybkie opracowanie wyników wizyty i organizację kolejnych spotkań. Aplikacja ogranicza zadania administracyjne do absolutnego minimum” – dodaje Katarzyna Czernikier z update CRM.
Przykładowe zastosowania:
• planowanie dnia;
• widok mapy spotkań na stronie startowej;
• planowanie trasy, wyszukiwanie firm zlokalizowanych w pobliżu;
• treści ułatwiające przygotowanie wizyty, widok harmonogramu, wcześniejszych spotkań i dokumentów;
• wsparcie handlowe podczas negocjacji, widok ofert, dostęp do elementów nadrzędnych;
• zarządzanie szansami;
• tworzenie spotkań, widok lejka sprzedaży;
• działania po wizycie: zmiana statusu spotkania;
• tworzenie raportów z wizyt i ponownych spotkań.
update CRMpad działa na wszystkich modelach iPada z systemem iOS 5.0 lub nowszym. Transmisja danych do centralnego systemu CRM update.seven (Service Pack 8) odbywa się przez połączenie 3G lub WiFi. Dodatkowe informacje oraz bezpłatna wersja testowa dostępne są pod adresem http://www.update.com/pl/CRMpad.
tagi: update , CRM , tablet , iPad ,
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...