Według danych, pochodzących z aktualnego raportu firmy ACNielsen, marka Jeżyki odnotowała wzrost udziałów rynkowych, mierzony wielkością sprzedaży w nowoczesnym i tradycyjnym kanale dystrybucji.
W okresie od lutego do marca 2012 roku marka zdobyła 8,5% rynku ciastek w czekoladzie w ujęciu wartościowym i uplasowała się na pozycji wicelidera wśród marek brandowych w tym segmencie. To najlepszy wynik rynkowy, osiągnięty przez markę Jeżyki w okresie dwóch lat.
W kanale nowoczesnym udziały wartościowe marki wynoszą obecnie 8,8%, wzrosły o 2,5% w porównaniu do poprzedniego okresu badania. Natomiast w tradycyjnym kanale sprzedaży Jeżyki umocniły swoją pozycję, osiągając wartość 8,2% udziałów wartościowych.
Imponujące wyniki rynkowe są rezultatem wprowadzenia do sprzedaży innowacyjnych produktów marki, przeprowadzenia kampanii reklamowej oraz działań promocyjnych. Marka rozszerzyła portfolio produktowe o nową linię ciastek w ciemnej czekoladzie Jeżyki Dark w dwóch smakach: Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry. Zmieniła opakowania ciastek Jeżyki w czekoladzie mlecznej, dostępnych w pięciu wariantach smakowych: Jeżyki Classic, Jeżyki Kokos, Jeżyki Cafe, Jeżyki Advocat oraz Jeżyki Cherry. Ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem Poznaj przyjemność totalną! była realizowana w marcu br.