Wiadomości

Lidl laureatem rankingu Superbrands 2012

Środa, 18 kwietnia 2012 Autor: Maja Święcka,
Firma Lidl Polska dołączyła do grona najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku wyłonionych w ramach 6 edycji projektu Superbrands w Polsce. Nagroda przyznawana jest markom, które odznaczają się wyjątkowo silną pozycją w swojej branży.

Zwyczajowo wyboru laureatów dokonuje Rada Marek - niezależne gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria tj. rozpoznawalność marki, jej wizerunek, konkurencyjność, wyjątkowe korzyści, jakie oferuje oraz relacje z klientami.

6 edycja projektu w Polsce przyniosła jednak pewne zmiany – laureatów wytypowano na podstawie skonsolidowanych ocen ekspertów oraz grupy blisko 2 800 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Uzyskana nagroda cieszy nas zatem podwójnie!

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyznanej nagrody. Rok 2011 zaowocował m.in. Kryształowym Godłem Trusted Brand - Lidl otrzymał wyższe niż pozostałe marki oceny za jakość oraz stosunek wartości do ceny. W nowym roku 2012 organizacja Superbrands doceniła siłę marki Lidl oraz jej pozycję w swojej branży. Uzyskane wyróżnienia są powodem do dumy, ale przede wszystkim stanowią motywację oraz zobowiązanie do dalszej pracy" - zaznacza Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym znakiem potwierdzającym przyznany im status. Pojawia się on na opakowaniach produktów czy w reklamach.

tagi: Lidl ,