Wiadomości

„Wielki wybór, niskie ceny” po sąsiedzku w Realu

Piątek, 13 kwietnia 2012 Autor: Maja Święcka,
12 kwietnia 2012 roku, sieć Real rozpoczęła nową kampanię, której hasłem przewodnim jest: „Real: wielki wybór, niskie ceny”. W reklamach ofertę sklepów prezentują pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie - bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej - jako cechy bliskie sieci Real.

Real zaprasza wszystkich sąsiadów na tanie zakupy, oferując duży wybór produktów wysokiej jakości. Poprzez zawsze dostępne i świeże produkty, w cenach niższych niż w dyskontach oraz miłą obsługę stara się spełniać oczekiwania wszystkich klientów.

Real stopniowo wprowadza również innowacyjne rozwiązania, które ułatwią zakupy. Już od teraz, w kilku wybranych hipermarketach, kupimy produkty z bazy 300 000 książek i multimediów. W oznaczonym punkcie, można sprawdzić całą bazę i zamówić wybrany produkt. Będzie on do odbioru w przeciągu trzech dni.

Strategię kampanii i nowego pozycjonowania marki Real opracowała agencja reklamowa FireFly Creation, która zajęła się również kreacją i produkcją wszystkich reklam. Natomiast za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starcom.

tagi: Real ,