Oferty promocyjne ze sklepu docierają do konsumentów nowym kanałem. Promocje pokazują się bezpośrednio przy przedmiotach na liście zakupów. Jeśli na liście użytkownika Listonic znajdą się produkty, które Carrefour oferuje w okazyjnych cenach, aplikacja pokaże odpowiednie informacje. Co więcej, pełną ofertę sklepu można przeglądać w telefonie komórkowym, promocyjne produkty podzielone są na kategorie odpowiadające ułożeniu produktów na sklepowych półkach.
Z aplikacji Listonic korzysta już ponad 160 tysięcy osób, głównie dobrze zarabiających z dużych miast, w wieku 25-34 lata. Dzięki współpracy Listonic i Carrefour najlepsze promocje sklepu docierają do nowych odbiorców, którzy na ogół nie przeglądają gazetek z promocjami. Oferta promocyjna prezentowana jest w przystępnej formie, dopasowanej do mobilnego kanału komunikacji oraz wymagań grupy docelowej.
Nowością jest możliwość przeglądania tylko wybranych kategorii produktów, a nie całej gazetki promocyjnej. Na stronie internetowej http://www.listonic.com/gazetki/index internauci mogą wyszukać tylko te kategorie, którymi rzeczywiście są zainteresowani.
Film przedstawiający działanie opisywanego mechanizmu: http://www.youtube.com/watch?v=Phskui-ycro
Oraz opis: jak to działa: http://blog.listonic.pl/instrukcje-faq/
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...