Oferty promocyjne ze sklepu docierają do konsumentów nowym kanałem. Promocje pokazują się bezpośrednio przy przedmiotach na liście zakupów. Jeśli na liście użytkownika Listonic znajdą się produkty, które Carrefour oferuje w okazyjnych cenach, aplikacja pokaże odpowiednie informacje. Co więcej, pełną ofertę sklepu można przeglądać w telefonie komórkowym, promocyjne produkty podzielone są na kategorie odpowiadające ułożeniu produktów na sklepowych półkach.
Z aplikacji Listonic korzysta już ponad 160 tysięcy osób, głównie dobrze zarabiających z dużych miast, w wieku 25-34 lata. Dzięki współpracy Listonic i Carrefour najlepsze promocje sklepu docierają do nowych odbiorców, którzy na ogół nie przeglądają gazetek z promocjami. Oferta promocyjna prezentowana jest w przystępnej formie, dopasowanej do mobilnego kanału komunikacji oraz wymagań grupy docelowej.
Nowością jest możliwość przeglądania tylko wybranych kategorii produktów, a nie całej gazetki promocyjnej. Na stronie internetowej http://www.listonic.com/gazetki/index internauci mogą wyszukać tylko te kategorie, którymi rzeczywiście są zainteresowani.
Film przedstawiający działanie opisywanego mechanizmu: http://www.youtube.com/watch?v=Phskui-ycro
Oraz opis: jak to działa: http://blog.listonic.pl/instrukcje-faq/
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...