„Sieć Delikatesów Alma zdecydowała się na dodanie do przedmiotów w gazetce promocyjnej kodów QR, aby ułatwić swoim klientom planowanie zakupów” – mówi Magdalena Grabowska Dyrektor Marketingu i PR Delikatesów Alma. Podczas przeglądania najlepszych ofert możemy w wygodny sposób tworzyć listę zakupów dostępną w telefonie i na stronie http://listonic.com.
Zapisanie promocji na swojej liście zakupów jest bajecznie proste: „Pyk i gotowe”. Produkt zostanie dodany do listy zakupów wraz ze zdjęciem i opisem.
Zgodnie z najnowszymi trendami gazetkę Delikatesów Alma można przeglądać także w wersji elektronicznej przystosowanej do ekranów telefonów. Promocje podzielone są na kategorie odpowiadające ułożeniu produktów na sklepowych półkach.
Konsumenci, którzy cenią sobie czas i wygodę, robiący listy zakupów w Listonic, mogą zapoznać się z promocjami wybranymi specjalnie „pod ich najbliższe zakupy”.
tagi: Alma ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...