„Sieć Delikatesów Alma zdecydowała się na dodanie do przedmiotów w gazetce promocyjnej kodów QR, aby ułatwić swoim klientom planowanie zakupów” – mówi Magdalena Grabowska Dyrektor Marketingu i PR Delikatesów Alma. Podczas przeglądania najlepszych ofert możemy w wygodny sposób tworzyć listę zakupów dostępną w telefonie i na stronie http://listonic.com.
Zapisanie promocji na swojej liście zakupów jest bajecznie proste: „Pyk i gotowe”. Produkt zostanie dodany do listy zakupów wraz ze zdjęciem i opisem.
Zgodnie z najnowszymi trendami gazetkę Delikatesów Alma można przeglądać także w wersji elektronicznej przystosowanej do ekranów telefonów. Promocje podzielone są na kategorie odpowiadające ułożeniu produktów na sklepowych półkach.
Konsumenci, którzy cenią sobie czas i wygodę, robiący listy zakupów w Listonic, mogą zapoznać się z promocjami wybranymi specjalnie „pod ich najbliższe zakupy”.
tagi: Alma ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...