Nowy market w Pabianicach jjest pierwszą placówką żółto-czarnych w tej podłódzkiej miejscowości, a już 244 w Polsce. Powstał na własnej działce sieci przy ul. Zamkowej 43-47, ma 700 mkw. powierzchni sprzedaży. Zmieściły się w nim także stoiska poddzierżawców, czyli piekarnia, kiosk z prasą i masarnia. Na zmotoryzowanych czeka parking na 38 miejsc.
Z kolei słupskie Netto jest czwartym w tym pomorskim mieście, a w Polsce 245. Sieć, mimo że mocno koncentruje swoje działania na Śląsku, nie odpuszcza rozwoju w swoim północnym mateczniku. Nowy market powstał przy ul. Franciszka Szafranka 1 na własnej działce Netto, ma 750 mkw. powierzchni sprzedaży, sąsiaduje pod jednym dachem z poddzierżawcami stoisk: piekarniczego, kiosku z prasą i masarnią. Bardzo duży parking z pewnością ucieszy zmotoryzowanych, bo zmieszczą się na nim aż 83 auta.
Netto w Lubsku zostało otwarte po remoncie.
We wszystkich nowych placówkach, wzorem wszystkich sklepów Netto, klientów będą obsługiwały 12-osobowe załogi.
tagi: Netto ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...