Nowy market w Pabianicach jjest pierwszą placówką żółto-czarnych w tej podłódzkiej miejscowości, a już 244 w Polsce. Powstał na własnej działce sieci przy ul. Zamkowej 43-47, ma 700 mkw. powierzchni sprzedaży. Zmieściły się w nim także stoiska poddzierżawców, czyli piekarnia, kiosk z prasą i masarnia. Na zmotoryzowanych czeka parking na 38 miejsc.
Z kolei słupskie Netto jest czwartym w tym pomorskim mieście, a w Polsce 245. Sieć, mimo że mocno koncentruje swoje działania na Śląsku, nie odpuszcza rozwoju w swoim północnym mateczniku. Nowy market powstał przy ul. Franciszka Szafranka 1 na własnej działce Netto, ma 750 mkw. powierzchni sprzedaży, sąsiaduje pod jednym dachem z poddzierżawcami stoisk: piekarniczego, kiosku z prasą i masarnią. Bardzo duży parking z pewnością ucieszy zmotoryzowanych, bo zmieszczą się na nim aż 83 auta.
Netto w Lubsku zostało otwarte po remoncie.
We wszystkich nowych placówkach, wzorem wszystkich sklepów Netto, klientów będą obsługiwały 12-osobowe załogi.
tagi: Netto ,
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Orbico Polska i Lotus Bakeries podpisały strategiczną umowę...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...