Dzięki rozwiązaniu Solutions Lab, możliwe jest zwiększenie liczby wizyt przedstawicieli handlowych oraz usprawnienie raportowania ich wyników. Mailowe raporty handlowców zostały zastąpione elektroniczną dokumentacją uzupełnioną o zdjęcia z odwiedzanych sklepów.
Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. działa od 1989 r. oferując szeroki asortyment pieczywa dla hipermarketów, supermarketów, hoteli, restauracji, stacji paliw oraz odbiorców detalicznych i sieci 27 sklepów firmowych. Firma prowadzi również eksport własnych wyrobów do krajów UE oraz Skandynawii a także na rynki wschodnie.
tagi: Piekarnia Szwajcarska , Solutions Lab , Solutions ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...