Dzięki rozwiązaniu Solutions Lab, możliwe jest zwiększenie liczby wizyt przedstawicieli handlowych oraz usprawnienie raportowania ich wyników. Mailowe raporty handlowców zostały zastąpione elektroniczną dokumentacją uzupełnioną o zdjęcia z odwiedzanych sklepów.
Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. działa od 1989 r. oferując szeroki asortyment pieczywa dla hipermarketów, supermarketów, hoteli, restauracji, stacji paliw oraz odbiorców detalicznych i sieci 27 sklepów firmowych. Firma prowadzi również eksport własnych wyrobów do krajów UE oraz Skandynawii a także na rynki wschodnie.
tagi: Piekarnia Szwajcarska , Solutions Lab , Solutions ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...