System znajdzie zastosowanie w firmach mających pracowników mobilnych: przedstawicieli handlowych, kurierów, pracowników serwisowych, a także realizujących: dostawy do sklepów, usługi przedsprzedaży i eksponowania towarów w sklepach, oraz służb porządkowych. Skynax zapewnia producentom aplikacji mobilnych gotowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi, rozwiązując problemy związane z niedostępnością sieci. System pozwala w efektywniejszy sposób wykorzystać dostępną przepustowość i łatwiej diagnozować problemy z urządzeniami.
Skynax umożliwia rozwiązywanie problemów w pięciu kluczowych obszarach przedsiębiorstwa:
Synchronizacja danych: system automatyzuje i przyspiesza synchronizację danych. To ważne szczególnie w szczytowym natężeniu ruchu. System zapewnia możliwość monitorowania i kontrolowania wymiany wszystkich danych.
Łączność i wykorzystanie sieci: Skynax ułatwia optymalizowanie wykorzystania sieci i sterowania połączeniami w sieci pod kątem realizacji funkcji przez aplikacje mobilne. Pozwala to na zredukowanie kosztów komunikacji nawet do 40 proc. Skynax umożliwia centralne monitorowanie i zarządzanie całą komunikacją w przedsiębiorstwie.
Bezpieczeństwo: zabezpieczenia na najwyższym poziomie zapewnia zastosowanie metod uwierzytelnienia i szyfrowania zgodnych ze standardem FIPS (Federal Information Processing Standard). Pozwala to na bezpieczne przesyłanie danych za pośrednictwem dowolnej sieci wydzielonej lub publicznej.
Zarządzanie urządzeniami: system umożliwia pełną automatyzację zarządzania ustawieniami urządzeń. Ogranicza to doraźne interwencje specjalistów z działu informatyki. Dzięki zautomatyzowaniu zarządzania, usprawnieniu procesów uruchamiania aplikacji oraz możliwości dynamicznego konfigurowania dowolnego urządzenia na żądanie, Skynax pozwala zmniejszyć obciążenia sieci, usprawnić zarządzanie oraz zredukować koszty średnio o 600 USD w całym okresie eksploatacji pojedynczego urządzenia w typowej instalacji mobilnej.
Wsparcie techniczne: wraz z rozwiązaniem dostarczany jest mechanizm diagnozowania, dokumentowania i rozwiązywania problemów. Dzięki niemu można m.in. uzyskać podgląd obrazów na wyświetlaczach urządzeń użytkowników i zdalnie sterować pracą.
Wersja Skynax 8.0 jest dostępna za pośrednictwem sieci partnerskiej Intermec.
tagi: Intermec ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...