Wiadomości

A Netto się nie zmienia...

Środa, 25 stycznia 2012 Autor: Monika Dawiec,
25 stycznia rusza nowa akcja komunikacyjna sieci Netto. Żółto-czarni do swoich klientów kierują hasło: „Netto się nie zmienia. Najwyższa jakość, najniższa cena".

„W ten sposób chcemy podkreślić, że nie zamierzamy zaskakiwać naszych klientów żadnymi rewolucyjnymi zmianami" - zapewnia Andrzej Łotocki, szef marketingu Netto sp. z o.o. - „W ciągu 16 lat obecności na polskim rynku zawsze słuchaliśmy naszych klientów i odpowiadaliśmy na ich potrzeby. Szanujemy ich przyzwyczajenia, dlatego mogą być pewni, że odwiedzając placówki Netto zawsze kupią artykuły najwyższej jakości – zarówno renomowanych firm, jak i naszej marki własnej, w najlepszych cenach na rynku. Nasza pozycja w segmencie dyskontów jest silna i taka pozostanie."

Przekaz trafi do klientów Netto za pośrednictwem 240 bilboardów, znajdujących się przy sklepach należących do sieci. W placówkach rozwieszonych zostanie także 1000 plakatów z pieskiem Scottiem, znakiem firmowym Netto, oraz zapewnieniem o najwyższej jakości i najniższej cenie dyskontowej oferty sieci.

 

 

tagi: Netto ,