„W ten sposób chcemy podkreślić, że nie zamierzamy zaskakiwać naszych klientów żadnymi rewolucyjnymi zmianami" - zapewnia Andrzej Łotocki, szef marketingu Netto sp. z o.o. - „W ciągu 16 lat obecności na polskim rynku zawsze słuchaliśmy naszych klientów i odpowiadaliśmy na ich potrzeby. Szanujemy ich przyzwyczajenia, dlatego mogą być pewni, że odwiedzając placówki Netto zawsze kupią artykuły najwyższej jakości – zarówno renomowanych firm, jak i naszej marki własnej, w najlepszych cenach na rynku. Nasza pozycja w segmencie dyskontów jest silna i taka pozostanie."
Przekaz trafi do klientów Netto za pośrednictwem 240 bilboardów, znajdujących się przy sklepach należących do sieci. W placówkach rozwieszonych zostanie także 1000 plakatów z pieskiem Scottiem, znakiem firmowym Netto, oraz zapewnieniem o najwyższej jakości i najniższej cenie dyskontowej oferty sieci.
tagi: Netto ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...