Grupa Dystrybucyjna Tradis przeprowadziła badania satysfakcji klientów w najważniejszych obszarach działania firmy. Ponad 80% ankietowanych pozytywnie ocenia współpracę z Tradisem. Najwyższe oceny uzyskały poziom obsługi w hurtowniach, efektywność rozwiązywania problemów oraz dostępny asortyment. Badania wykazały, że placówki Tradisu cieszą się dużą lojalnością klientów – zdecydowana większość odwiedza je od lat, a ponad 33% z badanych respondentów robi zakupy wyłącznie w tych hurtowniach.
O zadowolenie ze współpracy Tradis zapytał ponad 4 tysiące losowo wybranych klientów – 1 600 kupców zaopatrujących się w halach Cash&Carry oraz 2 600 klientów serwisowych. Badania były prowadzone w III kwartale 2010 r. i będą regularnie powtarzane. Ich głównym celem jest monitorowanie zadowolenia klientów, identyfikacja mocnych i słabych stron oraz ocena efektów wprowadzanych zmian.Badania objęły kluczowe aspekty współpracy z hurtowniami Tradisu. W wywiadach klienci podzielili się opiniami na temat oferty i warunków handlowych w Tradisie. Dodatkowo klienci Cash&Carry oceniali hale sprzedażowe i obsługę w BOK-ach, a klienci serwisu logistykę oraz współpracę z przedstawicielami handlowymi. „Opinia polskich kupców pomoże nam wypracować nowoczesne rozwiązania, które zapewnią Tradisowi pozycję jakościowego i kosztowego lidera rynku FMCG” – przekonuje Rafał Melanowicz, Dyrektor Sprzedaży Tradis.Wyniki pokazują, że klienci cenią w Tradisie profesjonalną obsługę, kompleksowe rozwiązywanie zgłaszanych problemów i szeroki asortyment. Hale sprzedażowe w pełni odpowiadają oczekiwaniom kupców zaopatrujących się w Cash&Carry, natomiast klienci serwisowi szczególnie pozytywnie oceniają oferowaną przez Tradis platformę eHurtownia, która umożliwia szybkie składanie zamówień drogą elektroniczną. Z badań wynika również, że dla klientów Cash&Carry najważniejsze są ceny, podczas gdy klientom serwisowym najbardziej zależy na terminowym dostarczeniu zamówienia. Obecne działania Tradisu skupiają się na utrzymaniu wysokiego poziomu satysfakcji klientów poprzez monitoring dostaw i jakości obsługi w serwisie, standaryzację pracy przedstawicieli handlowych oraz weryfikację cen w spisach cenowych. Badanie ilościowe oparte na losowej i reprezentatywnej próbie zostało zrealizowane za pomocą wywiadów telefonicznych CATI z wykorzystaniem standaryzowanego kwestionariusza.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.