W ofercie MAKRO Punktu, na którą składa się około 4 700 produktów, podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Nie zabraknie w niej również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Food. W hali w Jeleniej Górze są również dostępne podstawowe artykuły przemysłowe w dwóch kategoriach: art. biurowe – niezbędne do prowadzenia biura sklepu oraz do odsprzedaży – art. pierwszej potrzeby, które każdy sklep spożywczy powinien mieć w swojej ofercie.
Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów. W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach MAKRO i produkty katalogowe.
Powierzchnia MAKRO Punktu w Jeleniej Górze wynosi 1345 mkw. Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku, Radomiu. W 2011 roku dołączyła do nich placówka w Nowym Targu, a teraz kolejna – w Jeleniej Górze.
tagi: Makro , Makro Punkt ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...