Koncept produktu, oparty na doświadczeniach specjalistów firmy Henkel, wykorzystuje nowoczesne rozwiązania recepturalne, a jednocześnie nawiązuje do natury. Persil Pure & Natural dzięki skutecznej recepturze wzbogaconej o składniki bazujące na surowcach roślinnych, w tym ekstrakt z eukaliptusa, zapewnia znakomitą czystość i świeżość prania.
Olejek z eukaliptusa zapewnia trwały i orzeźwiający zapach tkanin, wnosząc przy tym powiew natury do naszych domów. Odświeżające właściwości olejku eukaliptusowego po raz pierwszy zostały dostrzeżone i docenione przez Aborygenów, w Australii, skąd pochodzi egzotyczne eukaliptusowe drzewo. Teraz ekstrakt z eukaliptusa został wykorzystany w formule Persila Pure & Natural - aby uczucie świeżości podczas noszenia upranych ubrań było długotrwałe, a jednocześnie subtelne.
Dla Persila Pure & Natural zaplanowano wsparcie komunikacyjne w postaci telewizyjnej kampanii reklamowej, kampanii billboardowej w 15 miastach Polski oraz aktywności w sklepach (m.in. materiały POS). Adaptację reklamy TV na potrzeby polskiego rynku przygotowało DDB Polska. Media zaplanował dom mediowy OMD.
Persil Pure & Natural w postaci proszku do tkanin białych i żelu do tkanin kolorowych, dostępny jest w sklepach od maja 2011 r. Jego opakowania z pewnością przyciągną uwagę klientów nowymi kolorami oraz obecnością na etykiecie gałązki eukaliptusa. O zawartości olejku eukaliptusowego w formule produktu przypominać będą także zielone drobinki w kształcie listków wyróżniające się na białym tle proszku.
(M.D)
tagi: PERSIL ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...