Dzieci wbiegające do domu niczym stado dzikich koni? Koledzy męża siejący spustoszenie jak średniowieczni rycerze? A może eksperymenty w kuchni, których konsekwencje można porównać do nadchodzącej trąby powietrznej? Spot reklamowy 3M Poland w metaforyczny sposób pokazuje jakie sytuacje czekają na nas codziennie w domu. W każdym przypadku można jednak liczyć na pomoc Primy, z którą codzienne porządki stają się prostsze, a my możemy się cieszyć beztroskim czasem spędzonym w gronie najbliższych.
„Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że porządki są wpisane w naszą codzienność, a przy użyciu produktów np. marki Prima czynności związane z utrzymaniem czystości w domu mogą okazać się nawet przyjemnością" - mówi Agnieszka Szurała, Senior Koordynator ds. marketingu w dziale Home Care 3M Poland.
Kampania reklamowa 3M obejmie swoim zasięgiem wszystkie ogólnopolskie stacje telewizyjne takie jak: TVN, Polsat, czy główne programy TVP. Spoty pojawią się także na kanałach tematycznych tych stacji oraz na kanałach dostępnych w ramach pakietu AT Media.
Za przygotowanie kreacji i strategii kampanii odpowiadała agencja Euro RSCG 4D, a za realizację spotu dom produkcyjny Dynamo. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
(M.D)
„Pomimo wielu wyzwań rynkowych, przed którymi stanęliśmy...
Branża mięsna zmaga się obecnie z wieloma wyzwaniami...
Przejęcie legendarnej czeskiej marki likieru ziołowego o...
Zależy od zwiększenia możliwości eksportowych...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...