Analitycy Dun&Bradstreet Polska wraz z edytorami polskiej edycji magazynu „Forbes" docenili firmę Podravka jako jedno z przedsiębiorstw, które odniosło największy sukces w 2010 roku. Twórcy rankingu biorą pod uwagę rentowność spółek na podstawie wskaźników EBIT oraz ROA, płynność finansową, a także wartość kapitałów własnych w latach 2007-2009 i wynik finansowy. Na listę „Diamentów" trafiają firmy najszybciej zwiększające swoją wartość obliczoną na podstawie tzw. metody szwajcarskiej łączącej metodę majątkową i dochodową.
Ponadto, dynamiczny rozwój Podravki na polskim rynku docenił także „Puls Biznesu", przyznając firmie tytuł „Gazeli biznesu".
„Podravka jest regularnie dobrze oceniana nie tylko przez ekspertów, ale także konsumentów. To ogromny zaszczyt, ale jednocześnie obowiązek, by utrzymać tempo wzrostu i innowacyjność w najbliższej przyszłości oraz dodatkowa motywacja, która, miejmy nadzieję, poprowadzi nas do kolejnego sukcesu. Polski rynek jest wyjątkowo ważny dla naszej firmy, dlatego cieszy nas, że rok po roku jesteśmy doceniani jako poważna i godna zaufania marka" - komentuje otrzymane wyróżnienia Dalibor Šijak, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny firmy Podravka Polska.
(M.D)
tagi: podravka ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...