Uczestnicy konkursu wpisując promocyjne kody z opakowań zbierają elementy internetowej układanki. Po zebraniu 12 elementów, mogą wygrać jeden z tysięcy Leonowych piórników z wyposażeniem do rysowania lub Leonowych walizek zawierających piórnik oraz przyrządy do malowania. Dodatkowo co tydzień, internauci mogą zawalczyć o nagrodę główną - notebooka ASUS EEE 1001PX. Do wygrania co tydzień aż 3 z 39 notebooków. Aby go wygrać, wystarczy przygotować, przy użyciu programu graficznego dostępnego w serwisie WyspaLeona.pl, pracę malarską na zadany w danym tygodniu temat.
Uczestnik konkursu, który zajmie pierwsze miejsce zdobywa, oprócz notebooka, możliwość zamieszczenia jego pracy na opakowaniu soków Leon. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej http://www.wyspaleona.pl/.
Kampania reklamowa związana z Wielkim Konkursem Leona prowadzona jest w dziecięcych stacjach telewizyjnych, takich jak: Cartoon Network, Disney Channel, Disney XD, Zig Zap, a także w programach dla dzieci w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat). Firma zapewniła także dodatkowe wsparcie promocji konsumenckiej w postaci materiałów POS.
Dla potrzeb nowej akcji opracowane zostało również specjalne oznakowanie promocyjne butelek z sokami Hortex Leon.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...