Uczestnicy konkursu wpisując promocyjne kody z opakowań zbierają elementy internetowej układanki. Po zebraniu 12 elementów, mogą wygrać jeden z tysięcy Leonowych piórników z wyposażeniem do rysowania lub Leonowych walizek zawierających piórnik oraz przyrządy do malowania. Dodatkowo co tydzień, internauci mogą zawalczyć o nagrodę główną - notebooka ASUS EEE 1001PX. Do wygrania co tydzień aż 3 z 39 notebooków. Aby go wygrać, wystarczy przygotować, przy użyciu programu graficznego dostępnego w serwisie WyspaLeona.pl, pracę malarską na zadany w danym tygodniu temat.
Uczestnik konkursu, który zajmie pierwsze miejsce zdobywa, oprócz notebooka, możliwość zamieszczenia jego pracy na opakowaniu soków Leon. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej http://www.wyspaleona.pl/.
Kampania reklamowa związana z Wielkim Konkursem Leona prowadzona jest w dziecięcych stacjach telewizyjnych, takich jak: Cartoon Network, Disney Channel, Disney XD, Zig Zap, a także w programach dla dzieci w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat). Firma zapewniła także dodatkowe wsparcie promocji konsumenckiej w postaci materiałów POS.
Dla potrzeb nowej akcji opracowane zostało również specjalne oznakowanie promocyjne butelek z sokami Hortex Leon.
(Maja Święcka)
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...