Marka będzie także obecna na stadionach w trakcie spotkań rozgrywanych zarówno w Polsce, jak i na wyjazdach. Współpraca z polską kadrą narodową została zainaugurowana podczas zwycięskiego meczu z Wybrzeżem Kości Słoniowej rozegranego pod koniec listopada.
"Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej zawsze zależało na współpracy z firmami, które są liderami w swoich dziedzinach. Umowa sponsorska z marką Cisowianka to dla nas źródło radości oraz źródło energii życia w naszej działalności. Bo woda to życie. Cieszymy się, że marka o tak wysokiej reputacji i o tak dużym zaufaniu konsumentów zdecydowała się przenieść swoje wartości do sportu. Liczymy na to, że piłka nożna w naszym kraju również będzie wizytówką Polski, tak jak Cisowianka" - mówi Grzegorz Lato, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Zaangażowanie w przygotowania i występ Reprezentacji to rezultat działań marki Cisowianka, która jako jedna z niewielu marek wody pretenduje do miana marki narodowej. Potwierdza to jej zaangażowanie w ważne wydarzenia społeczne i narodowe, takie jak Rok Chopinowski, czy prowadzona wspólnie z Polską Akcją Humanitarną kampania społeczna Woda dla Sudanu.
(Maja Święcka)
tagi: Cisowianka ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...