Oprócz tego, kampanie dwóch marek Unilevera również otrzymały nagrody:
- w kategorii "najlepsze zastosowanie nowych mediów" zwyciężyła Rexona,
- w kategorii "kampania cross-mediowa" najlepsza okazała się kampania Axe "Klikasz".
Mixx Awards
Założeniem polskich nagród Mixx jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą - były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki.
(Maja Święcka)
tagi: Unilever ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...