Współpraca z drużyną narodową to dla nowego sponsora wielkie wyróżnienie szczególnie, że przypada ono na okres poprzedzający przygotowania polskich piłkarzy do najważniejszej imprezy w historii polskiego futbolu - Mistrzostw Europy 2012. Aby nasi piłkarze oraz sztab szkoleniowy reprezentacji mieli jeszcze lepsze warunki do pracy i prowadzenia przygotowań, marka 4MOVE postanowiła zaangażować się we wsparcie kadry w roli oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski.
Na mocy podpisanej umowy marka 4MOVE przez 4 lata posługiwać się będzie tytułem Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. W ramach współpracy sponsorowi przyznano prawa reklamowe związane z przygotowaniami narodowej Reprezentacji Polski do Mistrzostw Europy w 2012 r. i eliminacjami do Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2014 r., a także meczami towarzyskimi, rozgrywanymi przez polskich reprezentantów. Umowa obejmuje również prawa sponsora do umieszczenia logotypu reprezentacji Polski na opakowaniu (butelce napoju) oraz wykorzystywania go w działaniach marketingowych, promocyjnych i public relations prowadzonych przez spółkę FoodCere.
Napój 4MOVE staje się tym samym oficjalnym napojem izotonicznym Reprezentacji Polski w piłce nożnej i będzie wspierał naszych piłkarzy na treningach w trakcie zgrupowań kadry narodowej, jak i podczas meczów reprezentacji. 4MOVE dzięki swym właściwościom izotonicznym, efektywnie uzupełnia utracone podczas wysiłku substancje mineralne i skutecznie nawadnia organizm, dając piłkarzom więcej energii do walki o najwyższe laury.
W długofalowej strategii wspierania polskiego futbolu, marka 4MOVE będzie angażować się również na poziomie klubowym w ramach rozgrywek Pucharu Polski, jako Oficjalny Sponsor Pucharu Polski.
„Cieszy nas niezmiernie fakt, że dołączyliśmy do szacownego grona firm pomagających Reprezentacji Narodowej w osiągnięciu jak najlepszych wyników w nadchodzących Mistrzostwach Europy oraz eliminacjach do przyszłych Mistrzostw Świata. Zdecydowaliśmy się na wpieranie naszej reprezentacji, ponieważ piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną na świecie, skupiającą ludzi kochających sport, wielkie emocje i radość zwycięstwa. Sport jest wszędzie - to dewiza marki 4MOVE, co oznacza, że sport jest w sercach milionów Polaków, dla których sukcesy naszej reprezentacji są najważniejsze!" - mówi Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu FoodCare Sp. z o.o.
O marce:
4MOVE jest napojem izotonicznym, przeznaczonym dla osób aktywnych i sportowców. Jego specjalna formuła doskonale uzupełnienia utracone podczas wysiłku oraz pracy substancje mineralne i skutecznie nawadnia organizm. Zawarte w 4MOVE składniki odżywcze takie jak witaminy i mikroelementy są natychmiast przyswajane przyspieszając jego regenerację. Dodatkowo napój błyskawicznie gasi pragnienie i przynosi efekt szybkiego orzeźwienia.
O firmie:
FoodCare Sp. z o.o. - czołowa firma branży FMCG w Polsce. Producent takich marek jak: Tiger - lider rynku napojów energetyzujących, Gellwe - marka znana z deserów, ciast w proszku i dodatków do pieczenia, Fitella - słynąca z innowacyjnych połączeń smakowych musli i płatków śniadaniowych oraz debiutujący w 2010 r. na rynku napój energetyzujący N-Gine i izotoniczny 4MOVE.
(Maja Święcka)
tagi: Food Care ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...