Bilboard sponsorski herbaty Babicka Ruzenka w czeskiej TV Prima emitowany jest od poniedziałku do piątku (1.X - 30.XI.2010) przed popularnym programem „Prostreno!". To popularny show kulinarny z wysokimi notowaniami w ratingach oglądalności. Program powstaje na licencji brytyjskiego formatu "Come Dine With Me", który od 2005 roku emituje tamtejsza stacja Channel 4.
Dodatkowo Babicka Ruzenka pojawi się w programie jako produkt placement.
Seria Babcia Jagoda to kilkanaście smaków owocowych i ziołowych herbat opartych na mieszance naturalnych suszów. Babicka Ruzenka na rynku czeskim sprzedawana jest m.in. w smakach: mięty, jabłka, gruszki, borówka z żurawiną, 7 ziół z Żeń-Szeniem, melisa z pomarańczą.
Linia premium to trzy smaki: borówka z ostrężyną i maliną, wiśnia z żurawiną i czerwonym winem oraz śliwka z cynamonem.
Herbatki zawierają dziesięć czterogramowych saszetek z zawieszką, każda pakowana w indywidualną foliową kopertkę.
(maj)
tagi: Mokate ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...