Z rynku FMCG

POLOmarket otwiera kolejny sklep po gruntowej modernizacji

Poniedziałek, 15 września 2025
Największa polska sieć supermarketów – POLOmarket – zakończyła kolejną inwestycję. W piątek, 12 września, ponownie otwarto gruntownie przebudowany sklep w Brzegu (woj. dolnośląskie), zlokalizowany przy ul. Powstańców Śląskich.
Zrealizowana modernizacja objęła zarówno wnętrze obiektu, jak i jego otoczenie. Z myślą o wygodzie mieszkańców przebudowano parking, zwiększając liczbę miejsc postojowych, oraz wykonano nowe chodniki i dojścia, ułatwiające dostęp do sklepu pieszym i rowerzystom.

W zakresie asortymentu POLOmarket niezmiennie stawia na zróżnicowaną ofertę produktów świeżych, również z lokalnym kolorytem. Klienci mogą skorzystać m.in. oferty pieczywa, wędlin na ciepło, a wkrótce mięsa czerwonego od lokalnych dostawców.

Sam obiekt przeszedł gruntowną przebudowę – nowy, funkcjonalny układ sali sprzedaży zapewnia większy komfort zakupów i lepszą organizację przestrzeni. Klienci mogą korzystać z szerokich alejek, czytelnych stref sprzedażowych oraz udogodnień zgodnych z najnowszym konceptem wizualnym POLOmarketu.

Modernizacja objęła także kluczowe elementy infrastruktury technicznej. Sklep został wyposażony w nowy system wentylacji z odzyskiem ciepła, inteligentne oświetlenie LED wewnętrzne i zewnętrzne, nowoczesne chłodnictwo, które wraz z instalacją fotowoltaiczną pozytywnie wpływają na ergonomię i zużycie energii.

Z okazji ponownego otwarcia, na klientów czekały słodkie niespodzianki, degustacje, konkursy, a przez kilka kolejnych dni specjalne promocje z okazji ponownego otwarcia.

Modernizacja sklepu w Brzegu to kolejny etap realizowanej przez POLOmarket strategii inwestycyjnej, obejmującej zarówno nowe otwarcia, jak i kompleksowe przebudowy istniejących placówek. Sieć nie zwalnia tempa, wciąż poszukując nowych lokalizacji.




Źródło: Good One PR
Fot: mat. prasowe




tagi: POLOmarket , modernizacja , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,