Minimalistyczne kreacje z produktem w roli głównej, uzupełnione o zaczepne copy z nutką humoru, pokazują, że marka nie boi się porzucać standardy kategorii, stawiając miłość do jabłek i autentyczność ponad marketingowe sztuczki czy skomplikowane hasła.
Dzięki lekkiemu i bezpośredniemu językowi, komunikacja wyraźnie akcentuje ideę marki.
„Często lubimy robić rzeczy prosto i inaczej - także kampanie. Tegoroczna komunikacja bazuje na tych założeniach i przekazuje to, co dla nas kluczowe - autentyczność, prostotę oraz szczerość wobec odbiorców. Skłania też do chwili refleksji nad tym, że sok sokowi nierówny, a czasem mniej znaczy więcej.” - mówi Konrad Jędrzejak, Senior Brand Manager marki Bracia Sadownicy.
Kreacje można zobaczyć na wielkoformatowych nośnikach w Warszawie i Szczecinie oraz w DOOH, prasie i digitalu. W październiku kampania wejdzie w kolejną odsłonę, nowe i dotychczasowe materiały pojawią się znów Warszawie, ale także Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Bielsku-Białej.
„Nasza kreacja miała jasno podkreślić unikalny charakter marki na tle konkurencji. Minimalizm w projektowanym layoucie, mocny produkt i wyraziste copy sprawiają, że kampania wyróżnia się w kategorii i pokazuje odwagę w komunikacji. Zadbaliśmy o prostotę i spójność, aby nic nie odciągało uwagi od głównego przekazu.” - komentuje Maria Zimnoch, Art Directorka w agencji Kierunek Kreatywny.
Za strategię, ideę oraz kreację kampanii odpowiada agencja Kierunek Kreatywny. Sesję fotograficzną zrealizowało KUL KUL STUDIO.
Bracia Sadownicy to rodzinna marka z sadem w Śmiłowicach. Znani są z tego, że tworzą wyjątkowe produkty z całych jabłek. Bracia twierdzą, że z jabłek da się zrobić wszystko. No… może prawie wszystko. Stawiają na proste składy oraz naturalną słodycz owoców.
Dowodem jakości ich soków jest choćby osad, który pozostaje na dnie butelki.
Więcej o kampanii:
https://kierunek.agency/z-owocw-nie-z-koncentratu Źródło: Kierunek Kreatywny
Fot: mat. prasowe