tagi: Herbapol. We współpracy z naturą , kampania , Herbapol , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Carrefour rozwija strategiczne partnerstwo z TchiboCarrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go i...
Rośnie niewypłacalność polskich firmOd stycznia do września 2025 roku niewypłacalność...
Maspex przejmuje większościowy pakiet akcji Purcari WineriesMaspex Romania, należący do Grupy Maspex, uzyskał zgodę na...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...
Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie UkraińcówW ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...
Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymiWdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...
Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balanceBlisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...
Prace nad uproszczeniami w sprawozdawczości dla firm na ostatniej prostejObowiązki mają dotyczyć mniejszej liczby firm...