Wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesna komunikacja z klientami przede wszystkim!
Zmodernizowana wersja koncentruje się na poprawie doświadczenia użytkownika, wprowadzając szereg udogodnień:
- Ułatwiony dostęp do oferty: zmiana ścieżki klienta w aplikacji umożliwia łatwiejsze i szybsze dotarcie do spersonalizowanej oferty danego sklepu.
- Większe bezpieczeństwo: nowa forma rejestracji zwiększa poziom bezpieczeństwa danych użytkowników.
- Proste logowanie: uproszczony proces logowania, oparty na kodzie weryfikacyjnym SMS, sprawia, że dostęp do aplikacji jest wygodniejszy niż kiedykolwiek.
- Nowa forma prezentacji ofert: zmiana formy prezentacji zapewnia lepszą widoczność kluczowych promocji, co ułatwia klientom planowanie zakupów.
Zbieraj „elki” i odbieraj nagrody – specjalne oferty, kupony a nawet auto za zakupy!
Odświeżeniu uległ również program lojalnościowy „Mój Lewiatan”. Punkty zyskały własną nazwę – „elki”, a ich ambasadorką została „Ela” – nowa twarz programu, nadająca komunikacji marki bardziej influencerski charakter. Jej systematyczna obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) ma na celu nie tylko unowocześnienie wizerunku programu, ale także budowanie bliższej relacji z młodszymi klientami.
- Opracowanie nowej aplikacji i odświeżonej koncepcji komunikacji marki to dla nas kluczowy krok w budowaniu nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki Lewiata – mówi Robert Rękas, prezes Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan - Wierzymy, że nowa, dynamiczna forma przekazu pomoże nam wyróżnić się na tle konkurencji i sprawi, że program „Mój Lewiatan” będzie jeszcze bardziej atrakcyjny dla naszych klientów.
Startowi nowej aplikacji towarzyszą atrakcyjne działania promocyjne, w tym specjalne oferty dostępne wyłącznie z kartą lub aplikacją „Mój Lewiatan” oraz kupony publikowane bezpośrednio w aplikacji. Atrakcją będzie także loteria „Zdobądź auto za zakupy!”, która rozpocznie się 18 września, dając klientom szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród.
To już 5 lat z aplikacją „Mój Lewiatan” W tym roku aplikacja mobilna „Mój Lewiatan” świętuje swoje 5. urodziny. To praktyczne narzędzie zdobyło popularność wśród milionów użytkowników dzięki funkcjom, które ułatwiają codzienne zakupy, zamieniając je w wygodne, szybkie i przyjemne zajęcie. Klienci mogą na bieżąco sprawdzać aktualne promocje obowiązujące w całej sieci oraz w wybranych sklepach, a także korzystać ze specjalnych ofert kuponowych. Aplikacja umożliwia również korzystanie z elektronicznej karty programu lojalnościowego, planowanie i udostępnianie listy zakupów, a także przeglądanie oferty produktów marki własnej.
Aplikacja „Mój Lewiatan” dostępna jest do bezpłatnego pobrania w: Google Play oraz App Store.
Źródło: On Board Think Kong
Fot: mat. prasowe