Z rynku FMCG

Muzyka, smak i design od OSHEE

Środa, 16 lipca 2025 HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, od lat stawia na działania, które łączą wartości firmy z inspirującymi artystami.
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z Darią Zawiałow – ambasadorką OSHEE – oraz Braćmi Kacperczyk. Efektem tej kreatywnej współpracy jest wyjątkowa premiera Live sesji utworu „TOM YUM”, która zadebiutowała w czerwcu br. Projekt, realizowany z udziałem OSHEE jako producenta, nie tylko celebruje autentyczne emocje, ale również towarzyszy premierze witaminowej lemoniady OSHEE w nowej, designerskiej butelce.

W teledysku można zobaczyć lemoniadę witaminową OSHEE – produkt, którego opakowanie właśnie przeszło metamorfozę. Lemoniady w nowej odsłonie to połączenie świeżości, funkcjonalności i nowoczesnego designu. Butelka o unikalnym kształcie, z tłoczonym logotypem OSHEE oraz metalizowaną etykietą, przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Duże, soczyste owoce podkreślają smak i lekki charakter produktu. Lemoniady dostępne są w sześciu wariantach smakowych, w tym dwóch bez dodatku cukru. To kolejny krok w rozwoju portfolio marki, skierowany do konsumentów, którzy poszukują napojów nie tylko funkcjonalnych, ale też wpisujących się w ich styl życia.



tagi: OSHEE , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,