Kampanie i Promocje

„Bez też jest MIŁO!” – nowa kampania Miłosław Bezalkoholowe

Środa, 16 lipca 2025 HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
Marka Miłosław Bezalkoholowe IPA ruszyła z kampanią „Bez też jest MIŁO!”, która udowadnia, że pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu.
Dzięki autentycznym historiom influencerów i naciskowi na codzienne przyjemności kampania inspiruje do przełamywania rutyny i sięgania po orzeźwienie w najlepszym wydaniu – bez kompromisów. W działania kampanii zaangażowani zostali popularni twórcy internetowi – Mr Fit Trener, Seweryn Habdas, Dokąd tym razem, Dawid Rakowski i Geczu – którzy pokazują, jak Miłosław Bezalkoholowe IPA wpisuje się w ich codzienne pasje. Za realizację działań z zakresu influencer marketingu odpowiada agencja Friends&Brands.

Nowa_kampania_Mi__os__aw_Bezalkoholowe_materia___graficzny_2.jpg





tagi: kampania , Miłosław Bezalkoholowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,