Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne
Produkty z oferty Wódek Regionalnych mocno odwołują się do tradycji. Które lokalne receptury czy techniki były dla Was największą inspiracją?
Inspiracją podczas opracowywania naszej strategii rozwoju jest bogactwo tradycji, walory smakowe regionalnych alkoholi oraz ich rosnąca popularność. Mając na uwadze promocję tradycyjnych trunków, staramy się również oferować bogaty i różnorodny asortyment, aby zaspokoić najbardziej wymagających klientów. Naszymi top produktami są Miodonka oraz Warzonka z serii Zbójnickich, wpisane na listę Produktów Regionalnych i Tradycyjnych ze Śląska.
Czym Wódki Regionalne różnią się od innych marek na rynku?
Nieustannie staramy się zaskakiwać konsumenta smakami, jakością, niebanalną nazwą i – tutaj będę nieskromny – najlepszymi prezentówkami na rynku. Staramy się także iść z falą popularności trunków o obniżonej mocy oraz spoglądamy w stronę win. Szczególnie nasz Zajenbisty Grzaniec podbija rynek jakością i smakiem. Z myślą o młodych ludziach powstał pierwszy zbilansowany napój energetyzujący z naturalnym, wyciskanym sokiem jabłkowym. Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy – oprócz jakości – nie zadbali o kontrowersyjną nazwę. Zdradzę tylko, że hasłem reklamowym będzie znak towarowy naszego energetyka oraz gra słów: „ciii… puszka pełna mocy”, gdzie „ciii…” to nazwa produktu, a „puszka pełna mocy” to hasło reklamowe.
Jak łączycie tradycjonalność z nowoczesnymi oczekiwaniami konsumentów?
Przez ponad 12 lat istnienia firmy zawsze kierowaliśmy się jakością oraz wyszukiwaniem starych receptur i smaków, poznawaniem ich historii, tradycyjnych opowieści oraz promocją regionu. Pomimo coraz trudniejszych i zmieniających się warunków rynkowych, nie zapominamy o tradycji i tworzymy brandy w zależności od przeznaczenia i celowości. Linia Kurnwic to propozycja dla klienta lubiącego prowokację, ale pewnego jakości i smaków ze Śląska. Cała nasza tradycja i beskidzkie smaki zawarte są w linii Zbójnickich. Natomiast otwarcie na rynek ogólnopolski i młodszego klienta reprezentuje linia Zajenbistych, która oferuje szeroką gamę smaków oraz obejmuje wszystkie nasze wina.
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.