Wakacje marzeń z Eurocash'em to multibrandowa akcja P&G prowadzona na terenie sklepów Eurocash. Strategię kampanii opracował Swiift. Agencja odpowiadała za kreację i obsługę konkursu sms prowadzonego w ramach akcji. Mechanizm konkursu zakładał jednorazowy zakup co najmniej dwóch produktów marek Procter&Gamble oraz odpowiedź na pytanie: „Jak wyglądają Twoje wakacje marzeń?". Każdy z uczestników zabawy spełniający powyższe warunki miał szansę wygrać jedną z pięciu wycieczek na Majorkę.
Promocja produktów Procter&Gamble obejmowała 120 hurtowni dyskontowych na terenie całego kraju.
(maj)
tagi: Eurocash ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...