Kampanie i Promocje

Wakacje marzeń z Eurocash’em

Poniedziałek, 23 sierpnia 2010
Zakończyła się wakacyjna akcja Procter&Gamble prowadzona w sklepach Eurocash. Klienci sieci wygrali w konkursie sms aż pięć dwuosobowych wycieczek na Majorkę.

Wakacje marzeń z Eurocash'em to multibrandowa akcja P&G prowadzona na terenie sklepów Eurocash. Strategię kampanii opracował Swiift. Agencja odpowiadała za kreację i obsługę konkursu sms prowadzonego w ramach akcji. Mechanizm konkursu zakładał jednorazowy zakup co najmniej dwóch produktów marek Procter&Gamble oraz odpowiedź na pytanie: „Jak wyglądają Twoje wakacje marzeń?". Każdy z uczestników zabawy spełniający powyższe warunki miał szansę wygrać jedną z pięciu wycieczek na Majorkę.

Promocja produktów Procter&Gamble obejmowała 120 hurtowni dyskontowych na terenie całego kraju.

(maj)

tagi: Eurocash ,