Wakacje marzeń z Eurocash'em to multibrandowa akcja P&G prowadzona na terenie sklepów Eurocash. Strategię kampanii opracował Swiift. Agencja odpowiadała za kreację i obsługę konkursu sms prowadzonego w ramach akcji. Mechanizm konkursu zakładał jednorazowy zakup co najmniej dwóch produktów marek Procter&Gamble oraz odpowiedź na pytanie: „Jak wyglądają Twoje wakacje marzeń?". Każdy z uczestników zabawy spełniający powyższe warunki miał szansę wygrać jedną z pięciu wycieczek na Majorkę.
Promocja produktów Procter&Gamble obejmowała 120 hurtowni dyskontowych na terenie całego kraju.
(maj)
tagi: Eurocash ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...