Advertisement

Kampanie i Promocje

Hochland na największym w Polsce nośniku DOOH 3D!

Czwartek, 22 maja 2025
Najnowsza kampania Hochland „Uśmiech pochodzi od sera” została wzbogacona o wyjątkowy nośnik komunikacyjny – Digital Out Of Home w wersji 3D.
Reklama Hochland do końca kwietnia prezentowała się na gigantycznym nośniku o powierzchni 131 mkw. Była to drewniana deska z produktami marki, które „wychodziły” z ekranu, tworząc spektakularny, apetyczny efekt 3D.

„Przygotowaliśmy kreację, która w prosty i smakowity sposób zachęcała przechodniów do zaSERwowania sobie pysznych chwil z różnymi serami Hochland” – wyjaśniła Zofia Rubach, brand manager marki Hochland. Zaprezentowano flagowe produkty marki: serki Kanapkowe Hochland, topione trójkąciki Mixtett oraz ser gouda w plastrach. „Cieszymy się, że Hochland wybrał nasz nośnik do emisji tej reklamy. Spot prezentował się imponująco i z pewnością przyciągał uwagę przechodniów” – wyjaśnił Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster. Nośnik mieścił się na elewacji warszawskiego CH Atrium Promenada od strony ul. Ostrobramskiej.



tagi: Hochland , DOOH 3D! , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,