Mieszanka Krakowska to soczyście owocowe galaretki w czterech naturalnych smakach. Słodka malina, soczysta pomarańcza, orzeźwiająca cytryna i egzotyczny ananas oblane doskonałą, deserową czekoladą to wyjątkowa kompozycja smaków. Kolorowe opakowania i doskonały smak potrafią wyczarować lato nawet w środku zimy, dlatego właśnie Mieszankę Krakowską tak chętnie wybierają miłośnicy słodyczy. Działania reklamowe mają na celu odświeżenie wizerunku oraz wzrost świadomości marki.
Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w wybranych stacjach radiowych.
Koncepcję i kreację przygotowała agencja Opus B, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii prowadzi agencja TBWA\PR.
(Maja Święcka)
tagi: Wawel ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...