Hokeiści Aksam Unii Oświęcim rozpoczęli nowy sezon w nowych strojach - z logotypem bielskiego producenta olejów, margaryn i marynat. Również na tafli lodowiska - w jego ważnym punkcie, czyli w miejscu wznowień gry, pojawił się charakterystyczny słonecznik ZT „Bielmar".
Producent oleju Beskidzkiego, margaryny Śniadaniowej, czy Palmy z Murzynkiem ma nadzieję, że w związku ze sponsorowaniem zawodników Unii, sympatycy hokeja jeszcze częściej będą sięgać po cenione przez konsumentów produkty Spółki „Bielmar".
(Maja Święcka)
tagi: Bielmar ,
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...