W promocji „Szukaj pomarańczowych Grześków" konsumenci mieli szansę na wygranie nagród rzeczowych i pieniężnych. Codziennie, w okresie trwania promocji, losowane były iPody (łącznie 121 sztuk), a raz w tygodniu Playstation3 (łącznie 19 sztuk). Rozdano także tysiąc nagród o wartości 100 zł. Główna wygrana w wysokości 100 000 zł trafiła do konsumenta z miejscowości położonej niedaleko Lidzbarku Warmińskiego w województwie warmińsko - mazurskim.
Promocja wafelków marki Grześków, prowadzona pod hasłem „Szukaj pomarańczowych Grześków" trwała od 1 kwietnia do 28 lipca 2010 roku. Na rynek trafiło w tym czasie 1001 promocyjnych wafelków w specjalnej, pomarańczowej polewie, która sygnalizowała konsumentowi możliwość wygranej. Promocję konsumencką wsparła kampania telewizyjna, reklamy w Internecie oraz materiały POS umieszczane w sklepach.
(Maja Święcka)
tagi: Jutrzenka ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...