W promocji „Szukaj pomarańczowych Grześków" konsumenci mieli szansę na wygranie nagród rzeczowych i pieniężnych. Codziennie, w okresie trwania promocji, losowane były iPody (łącznie 121 sztuk), a raz w tygodniu Playstation3 (łącznie 19 sztuk). Rozdano także tysiąc nagród o wartości 100 zł. Główna wygrana w wysokości 100 000 zł trafiła do konsumenta z miejscowości położonej niedaleko Lidzbarku Warmińskiego w województwie warmińsko - mazurskim.
Promocja wafelków marki Grześków, prowadzona pod hasłem „Szukaj pomarańczowych Grześków" trwała od 1 kwietnia do 28 lipca 2010 roku. Na rynek trafiło w tym czasie 1001 promocyjnych wafelków w specjalnej, pomarańczowej polewie, która sygnalizowała konsumentowi możliwość wygranej. Promocję konsumencką wsparła kampania telewizyjna, reklamy w Internecie oraz materiały POS umieszczane w sklepach.
(Maja Święcka)
tagi: Jutrzenka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...