Kampanie i Promocje

Finał promocji „Szukaj pomarańczowych Grześków”

Poniedziałek, 16 sierpnia 2010
Jutrzenka Colian zakończyła promocję konsumencką wafelków Grześki. Marka przekazała konsumentom szereg atrakcyjnych nagród, wśród nich główną wygraną - 100 000 zł, która trafiła do miejscowości położonej niedaleko Lidzbarku Warmińskiego w województwie warmińsko - mazurskim.

W promocji „Szukaj pomarańczowych Grześków" konsumenci mieli szansę na wygranie nagród rzeczowych i pieniężnych. Codziennie, w okresie trwania promocji, losowane były iPody (łącznie 121 sztuk), a raz w tygodniu Playstation3 (łącznie 19 sztuk). Rozdano także tysiąc nagród o wartości 100 zł. Główna wygrana w wysokości 100 000 zł trafiła do konsumenta z miejscowości położonej niedaleko Lidzbarku Warmińskiego w województwie warmińsko - mazurskim.

Promocja wafelków marki Grześków, prowadzona pod hasłem „Szukaj pomarańczowych Grześków" trwała od 1 kwietnia do 28 lipca 2010 roku. Na rynek trafiło w tym czasie 1001 promocyjnych wafelków w specjalnej, pomarańczowej polewie, która sygnalizowała konsumentowi możliwość wygranej. Promocję konsumencką wsparła kampania telewizyjna, reklamy w Internecie oraz materiały POS umieszczane w sklepach.

(Maja Święcka) 

tagi: Jutrzenka ,