Na tę okoliczność producent - Stock Polska z myślą o konsumentach, którzy zechcieliby podzielić się wspomnieniami o tym znanym trunku i złożyć życzenia jubilatce, przygotował specjalną stronę internetową http://www.wzg60lat.pl/. W ręce internautów oddał ją w sierpniu. Za kreację odpowiada białostocka agencja Infinity Group.
Do życzeń może dołączyć się każda pełnoletnia osoba. Wpisu można dokonać samodzielnie po zalogowaniu się na stronę. Wszystkie pozostawione tam wpisy wezmą udział w konkursie. 300 najciekawszych i najzabawniejszych życzeń zostanie nagrodzone koszulkami barmańskimi i shakerami. Nagrodę może otrzymać autor życzeń oraz wyznaczona przez niego dowolna osoba.
Chociaż od czasu jej powstania w 1950 roku świat zmienił się nie do poznania, nadal wznosimy toasty i bawimy się przy kieliszeczku bursztynowego trunku. Do dziś żołądkowa sprzedawana w ponad milionie litrów rocznie, produkowana jest według tej samej receptury. Jako jedyna wódka na rynku masowym leżakuje przed rozlaniem.
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...