Kampanie i Promocje

Żołądkowa gorzka skończyła 60 lat

Czwartek, 12 sierpnia 2010
Od momentu wprowadzenia na rynek, żołądkowa gorzka zdobyła szerokie grono fanów, którzy polubili jej smak. Teraz konsumenci mogą podzielić się wrażeniami smakowymi i nie tylko. Okazją są 60 urodziny trunku.

Na tę okoliczność producent - Stock Polska z myślą o konsumentach, którzy zechcieliby podzielić się wspomnieniami o tym znanym trunku i złożyć życzenia jubilatce, przygotował specjalną stronę internetową http://www.wzg60lat.pl/. W ręce internautów oddał ją w sierpniu. Za kreację odpowiada białostocka agencja Infinity Group.

Do życzeń może dołączyć się każda pełnoletnia osoba. Wpisu można dokonać samodzielnie po zalogowaniu się na stronę. Wszystkie pozostawione tam wpisy wezmą udział w konkursie. 300 najciekawszych i najzabawniejszych życzeń zostanie nagrodzone koszulkami barmańskimi i shakerami. Nagrodę może otrzymać autor życzeń oraz wyznaczona przez niego dowolna osoba.

Chociaż od czasu jej powstania w 1950 roku świat zmienił się nie do poznania, nadal wznosimy toasty i bawimy się przy kieliszeczku bursztynowego trunku. Do dziś żołądkowa sprzedawana w ponad milionie litrów rocznie, produkowana jest według tej samej receptury. Jako jedyna wódka na rynku masowym leżakuje przed rozlaniem.

INFORMACJA HANDLOWA

(Maja Święcka)