Od początku istnienia galerii Cuprum Arena w Lubinie, czyli od 9 maja 2009 roku do końca lipca tego roku centrum odwiedziło już ponad 6,5 mln klientów. Uśredniając każdego dnia w największej galerii handlowej w Lubinie zakupy realizuje ok. 15 tys. osób. To niebywały sukces inwestorów. Dodać należy, że jeszcze większym osiągnięciem galerii jest zdobycie pozycji lidera jeśli chodzi o poziom odwiedzalności. W porównianiu do lipca ubiegłego roku w analogicznym okresie tego roku centrum Cuprum Arena odwiedziło o 8% więcej klientów.
Dla porównania średnia krajowa jest zdecydowanie niższa. Powtarzając za FootFall National Index, który porównuje liczbę odwiedzających centra handlowe i sklepy detaliczne goegoraficznie rozprzestrzenione na terenie Polski - średnio w lipcu polskie galerie handlowe zostały odwiedzone o 3,4% więcej osób niż w roku ubiegłym. Cuprum Arena wychodzi więc na pozycję dominującą wyprzedzając średnią krajową prawie 3-krotnie.
Jaka jest tajemnica sukcesu? Oczywiście o preferencjach klientów decydują ceny i promocje. Ale to nie wszystko. Tym, co w wyraźny sposób wyróżnia galerię Cuprum Arena od wielu pozostałych obiektów tego typu w Polsce jest nastawienie na odwiedzających, wyrażone w strategii marketingowej opartej na imprezach. Galeria stała się centrum życia kulturalnego, oferując swoim klientom zakupy i dodatkowe atrakcje.
„Od początku otwarcia Cuprum Arena aż do lipca tego roku zorganizowaliśmy ponad 60 eventów promocyjnych i akcji prosprzedażowych" - wyjaśnia Michał Tur, manager ds. marketingu Cuprum Arena MGC Inwest. Wśród najważniejszych eventów wymienić należy m.in.:
Targi Samochodowe, Międzynarodowe Zawody we Wspinaczce Sportowej, Pokazy Mody, koncerty na dachu, w tym m.in. Feel, Kasia Cerekwicka, Perfekt, Golec Orkiestra, Eva Farna, Wystawa bolidów F1, Targi wyposażenia wnętrz, Pomaganie przez Pisankowanie, casting Miss Polonia, czy hucznie obchodzone I urodziny.
(Maja Święcka)
tagi: Cuprum Arena ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...