Wiadomości

Nowa marka Kompanii Piwowarskiej

Piątek, 06 sierpnia 2010
Kompania Piwowarska wprowadziła niedawno na rynek nową markę. Jednak nie jest to marka piwa. Tym razem jest to brand związany z bezpieczną i dostatnią przyszłością firmy i jej otoczenia. Ta marka to „10 priorytetów. Jedna przyszłość" - czyli podejście KP do zrównoważonego rozwoju.

„Idea zrównoważonego rozwoju to integralna część filozofii Kompanii Piwowarskiej. Dlatego wyznaczyliśmy sobie 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju, świadczących o odpowiedzialnym podejściu do biznesu i uruchomiliśmy specjalną kampanię, która zwróci uwagę świata biznesu na największe problemy społeczne i środowiskowe, przed którymi wszyscy stajemy" - wyjaśnia Katarzyna Wilczewska, public affairs manager z KP.

Kampania „10 priorytetów. Jedna przyszłość" została uruchomiona we wszystkich krajach, w których SABMiller prowadzi swoje biznesy. Jednak, w myśli idei firmy „myśli globalnie - działaj lokalnie" w każdym kraju jest ona ukierunkowana na największe problemy lokalne i posługuje się lokalnymi przykładami. Łączy ją wspólna idea, logotyp i hasło: „10 priorytetów. Jedna przyszłość".

Najważniejsze hasła to: przeciwdziałanie nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, oszczędność wody i energii, recykling odpadów, przejrzystość informacji, poszanowanie praw człowieka, zmniejszenie skutków HIV/AIDS, dostawcy i klienci dzielący wartości, działania na rzecz społeczności lokalnych.

(Monika Dawiec)

tagi: Kompania Piwowarska ,