Intensywna kampania reklamowa, przygotowana przez agencję DDB (realizacja spotu)
i dom megdiowy MediaCom (planowanie i zakup mediów) właśnie wystartowała w czterech najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych pakietu At Media.
Dla segmentu potraw gotowych to okres sezonowego szczytu sprzedaży, co zwiększa szansę na wzmożone zainteresowanie konsumentów i zakup nowego produktu, który przed miesiącem trafił do dystrybucji.
Celem kampanii, która jest kontynuacją reklamowego serialu Łowicza o rodzinie sympatycznych kuchennych sztućców, jest zarówno poinformowanie o nowych sosach i wzbudzenie zainteresowania nimi, jak też budowanie świadomości marki Łowicz oraz odświeżenie wizerunku całej kategorii. Kampania telewizyjna zostanie wsparta działaniami w miejscu sprzedaży.
Nowe egzotyczne „afrykasy" Łowicza to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, użytkowników potraw gotowych, którzy odczuwają potrzebę kulinarnych odkryć i dla urozmaicenia posiłków sięgają po nowe, egzotyczne smaki. Sosy Łowicza stanowią dla nich doskonały pomysł na oryginalny obiad.
(Monika Dawiec)
tagi: Agros Nova ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...