Intensywna kampania reklamowa, przygotowana przez agencję DDB (realizacja spotu)
i dom megdiowy MediaCom (planowanie i zakup mediów) właśnie wystartowała w czterech najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych pakietu At Media.
Dla segmentu potraw gotowych to okres sezonowego szczytu sprzedaży, co zwiększa szansę na wzmożone zainteresowanie konsumentów i zakup nowego produktu, który przed miesiącem trafił do dystrybucji.
Celem kampanii, która jest kontynuacją reklamowego serialu Łowicza o rodzinie sympatycznych kuchennych sztućców, jest zarówno poinformowanie o nowych sosach i wzbudzenie zainteresowania nimi, jak też budowanie świadomości marki Łowicz oraz odświeżenie wizerunku całej kategorii. Kampania telewizyjna zostanie wsparta działaniami w miejscu sprzedaży.
Nowe egzotyczne „afrykasy" Łowicza to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, użytkowników potraw gotowych, którzy odczuwają potrzebę kulinarnych odkryć i dla urozmaicenia posiłków sięgają po nowe, egzotyczne smaki. Sosy Łowicza stanowią dla nich doskonały pomysł na oryginalny obiad.
(Monika Dawiec)
tagi: Agros Nova ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...