Kampanie i Promocje

Afrykasy Łowicza na wizji

Środa, 04 sierpnia 2010
Agros Nova rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą nową, limitowaną linię egzotycznych sosów afrykańskich marki Łowicz.

Intensywna kampania reklamowa, przygotowana przez agencję DDB (realizacja spotu)
i dom megdiowy MediaCom (planowanie i zakup mediów) właśnie wystartowała w czterech najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych pakietu At Media.

Dla segmentu potraw gotowych to okres sezonowego szczytu sprzedaży, co zwiększa szansę na wzmożone zainteresowanie konsumentów i zakup nowego produktu, który przed miesiącem trafił do dystrybucji.

Celem kampanii, która jest kontynuacją reklamowego serialu Łowicza o rodzinie sympatycznych kuchennych sztućców, jest zarówno poinformowanie o nowych sosach i wzbudzenie zainteresowania nimi, jak też budowanie świadomości marki Łowicz oraz odświeżenie wizerunku całej kategorii. Kampania telewizyjna zostanie wsparta działaniami w miejscu sprzedaży.

Nowe egzotyczne „afrykasy" Łowicza to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, użytkowników potraw gotowych, którzy odczuwają potrzebę kulinarnych odkryć i dla urozmaicenia posiłków sięgają po nowe, egzotyczne smaki. Sosy Łowicza stanowią dla nich doskonały pomysł na oryginalny obiad.

(Monika Dawiec)

tagi: Agros Nova ,