Kategorie produktów

Henkell Freixenet Polska: Rok 2024, kolejny już raz, był bez wątpienia czasem królowania win musujących

Wtorek, 14 stycznia 2025 HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
Rok 2024, kolejny już raz, był bez wątpienia czasem królowania win musujących. Segment ten od kilku lat dynamicznie się rozwija, przyczyniając się do wzrostów całej kategorii winiarskiej. Oczywiście na rynku „musiaków” prym nieprzerwanie wiedzie prosecco. Ulubione wino musujące Polaków było katalizatorem wzrostu dla całego segmentu win musujących i stanowiło jego najważniejszą część.
Analizując rynek win musujących nie można zapomnieć o hiszpańskiej cavie, która w minionym roku zdobyła uznanie szerokiego grona konsumentów. Rok 2024 to również wielki sukces segmentu NoLo – w szczególności bezalkoholowych odpowiedników win musujących. Trend ten rozwija się bardzo dynamicznie, a prognozy na 2025 rok są równie optymistyczne.

Dla firmy Henkell Freixenet Polska był to doskonały okres, w którym nasze kluczowe marki winiarskie dynamicznie się rozwijały. Produkty sygnowane marką Mionetto biły rekordy sprzedaży, a Mionetto Prosecco ugruntowało swoją pozycję lidera kategorii, potwierdzając tym samym, że jest ulubionym prosecco Polaków. Nie mniej zadowoleni jesteśmy z rozwoju marki Freixenet. Szeroka oferta produktów w wielu segmentach rynku winiarskiego oraz ich wysoka jakość powodują, że wina te systematycznie wybierane są przez coraz większą liczbę konsumentów.

Tomasz Potrzebowski
Międzynarodowy Ekspert
ds. Rozwoju Rynku Wina
Henkell Freixenet Polska





tagi: Henkell Freixenet Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,